Vitorlázok

2007-ben kezdtem vitorlázó repülni. C vizsgáig jutottam, egyedül repülök, önállóan termikelek. Szépen hangzik, persze az ördög a részletekben lakik... Itt láthatod a részleteket :) Ajánlom figyelmedbe a Szentesi repülőklub linket is És a legújabb fejlemény, hogy immár szakszolgálati engedélyem is van..:)

Friss topikok

  • Nógi: A táv-próbálkozásról nem olvashatunk semmit? (2009.06.10. 18:23) Reporvosi II
  • Phue Lee: @Vejko: Áhhh, az olyan véres, hogy nem is szívesen emlékszem rá... ;) (2009.04.16. 22:54) Reporvosi
  • Phue Lee: Jajaja! Tényleg úgy van, hogy a Pirat a jobb gép. Teljesen egyértelmű számomra is. Addig voltam me... (2008.12.28. 12:54) Szakszó előzmények
  • Marci: Heló kedves termik üldöző :) Olvastam az élményeidet teljesen véletlenül, mert igazából mást keres... (2008.11.27. 12:49) Termikeket üldözve
  • Trog_Air: Hm, azzal meg nem probaltad, hogy szembefordulsz vele (nem teljesen, csak ellene tartasz) ? :) (2008.07.29. 11:31) Oldalszél

2007.08.23. 23:32 Phue Lee

Utasszállító

Régen volt bejegyzés, mert "sajnos" egy hétig Spanyolországban süttettük a hasunkat - családostúl. Persze ott is lefigyeltem a felhőket, s megállapítottam, hogy Torrevijeca környékén elég jelentős termikek lehettek, mert nagyon bégettek a kis cumulus-ok! Az állandó tengeri szél, meg a part menti hegyek, biztos jó kis lejtő szél vitorlázást tesznek lehetővé, de egy terepre szállás az elég macerás lehet, tekintve, hogy minden tiszta kő és szikla.

Mióta önállóan is repülök, azóta most ültem először utasszállítón, és valóban olyan, mintha az ember egy versenyautóból - ahol az autó minden rezdülését érzi, amelyik ugrik, ha a gázba lépnek - egy buszba ülnél.

Persze azért ezt is nagyon élveztem és az őrületbe kergettem az asszonyt, ahogy tudományos képpel magyarázgattam az aerodinamika, a csűrő és a légi kisasszony szoknyája alól kivillanó idomok közötti fizikai összefüggéseket kétszer két és fél órán keresztül....

És íme egy vitorlázó pilóta növendék a barcelonai reptéren - gyerek hegyekkel:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://iskolakor.blog.hu/api/trackback/id/tr73147467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása