Vitorlázok

2007-ben kezdtem vitorlázó repülni. C vizsgáig jutottam, egyedül repülök, önállóan termikelek. Szépen hangzik, persze az ördög a részletekben lakik... Itt láthatod a részleteket :) Ajánlom figyelmedbe a Szentesi repülőklub linket is És a legújabb fejlemény, hogy immár szakszolgálati engedélyem is van..:)

Friss topikok

  • Nógi: A táv-próbálkozásról nem olvashatunk semmit? (2009.06.10. 18:23) Reporvosi II
  • Phue Lee: @Vejko: Áhhh, az olyan véres, hogy nem is szívesen emlékszem rá... ;) (2009.04.16. 22:54) Reporvosi
  • Phue Lee: Jajaja! Tényleg úgy van, hogy a Pirat a jobb gép. Teljesen egyértelmű számomra is. Addig voltam me... (2008.12.28. 12:54) Szakszó előzmények
  • Marci: Heló kedves termik üldöző :) Olvastam az élményeidet teljesen véletlenül, mert igazából mást keres... (2008.11.27. 12:49) Termikeket üldözve
  • Trog_Air: Hm, azzal meg nem probaltad, hogy szembefordulsz vele (nem teljesen, csak ellene tartasz) ? :) (2008.07.29. 11:31) Oldalszél

2007.06.29. 21:21 Phue Lee

Ismét a levegőben

1000 oka van annak, hogy egy kezdő növendék miért nem repülhet. Természetesen az élen a szabadidő, azután az időjárás áll. Nos az előző szombaton - 22-n - családi programom volt, így nem volt szabadidőm. Vasárnap időm is volt, az időjárás is kedvezett, csakhogy szombaton rovancsolás volt a reptéren, így letiltották az üzemet. Hétfőn még nem volt meg a papír, kedden - mikor már adminisztratív okok nem akadályoztak minket - nem értem rá. Szerdán szép idő volt, papírok is rendben, késő délután ki is tudtam menni... És akkor letiltottak minket Kecskemétről, mondván kell nekik a légtér, még iskolakört sem repülhetünk. Jómagam nem tartom valószínűnek, hogy pont a mi légterünkben tartanak kiképző repülést, vagy gyakorlatot, vagy akármit 400 méter alatt... De a sereg az sereg, úgyhogy követelem a teljes és azonnali leszerelést! Csütörtökön munka 1000-rel, nem értem ki. Pénteken végre minden egyben van, jó az idő, telefonon megtudtam, hogy van üzem, rá is érek, nosza: irány a reptér. A reptér előtt 2000 m-rel le van zárva az út, mert valami ostoba hülyegyerek azzal szórakozott, hogy fölgyújtotta az út melletti avart kilométereken keresztül, a tűzoltók meg lezárták az utat és oltottak. A szívem szakadt, hogy odaláttam a startra, láttam a gépeket föl-le szállni, én meg szobroztam az úton. Szerencsére egy 20-25 perc múlva elengedték a forgalmat és lépésben közelebb kerültem a reptérhez. Persze még itt-ott lezárták az utat, de én még elértem az első földutat, amin be lehet jutni a reptérre, úgyhogy azonnal bevágódtam, és elértem a starthelyet!

Sikerült is repülnöm 5 iskolakört, meg is vannak örökítve, úgyhogy föl is teszem őket. Most már ott tartok, hogy ellenörző repülést kell végrehajtanom egy másik oktatóval, és utána vizsgázhatok. Ez az öt fölszállás még csak gyakorlás, de többé-kevésbé jól sikerültek. Ez azt jelenti, hogy túléltem volna őket, de nem lettek volna szépség díjasok. Mindenester én elégedett vagyok velük!

Nos:

55. fölszállás: iskolakör, gyönge lebegtetéssel:

56 fölszállás, iskolakör:

 

57. fölszállás, iskolakör végre jó a leszállás :)

 

58. fölszállásom, egész jó:

 

59. fölszállás:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://iskolakor.blog.hu/api/trackback/id/tr90109258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása