A címben szereplő "csúsztatás" nem valótlan tartalmat jelent :)
Június 3-n délután 5 körül értem ki, fél hatkor szálltam föl. Szép idő volt, sok gomoly felhő, és teljesen kereszt irányú szél.
a 43 fölszállás során is csúsztatást gyakoroltunk. Északi irányba szálltam föl, majd a reptér fölött kellett csúsztatni előbb balra, aztán jobbra. Végül természetesen behelyezkedés és leszállás, több-kevesebb sikerrel. Magasan lebegtettem és nem voltam eléggé balra a jeltől. Íme mindez vizuálisan:
Csúsztatás volt a 44. fölszállásom is, de az irány tartás balra elég gyöngén sikerült, alacsony volt a behelyezkedés és lebegtetés megint nem volt, de szerencsére ezen az oldalon nincsenek fóliák...:)
A 45 fölszállás sajnos nincs megörökítve. Csúsztatást gyakoroltam, most csak balra. Sokkal jobban ment az iránytartás, egy kicsit bizonytalankodtam a sebességgel, de a behelyezkedés és a leszállás is egész jól sikerült.
A 46. már letakart műszerfallal történt, sajnos ez sincs meg videón. Ez a letakart műszerfal elég félelmetesnek tűnt első hallásra, mert én rendszeresen leellenőrzöm a sebességet és a magasságot. Szerencsére nem olyan rémisztő a dolog, egy kicsit gyors volt és egy kicsit magas, de alapjában véve elment.
Kb. ugyanez mondható el a 47-ről is, azzal kiegészítve, hogy sikerült egy pár csúszást összehoznom, ráadásul a lebegtetést is hanyagoltam:
És végül egy bónusz track:
BT - szintén növendék - fölszállásra készülődik:
Legközelebb már dugóhúzó gyakorlat jön!
Azt beszéltük meg az oktatómmal, hogy megpróbáljuk termikből, úgyhogy remélem a hétvégén lesz jó termikes idő, hogy megrepülhessem a gyakorlatokat!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: a 2018.04.13. 01:43:57
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.