Vitorlázok

2007-ben kezdtem vitorlázó repülni. C vizsgáig jutottam, egyedül repülök, önállóan termikelek. Szépen hangzik, persze az ördög a részletekben lakik... Itt láthatod a részleteket :) Ajánlom figyelmedbe a Szentesi repülőklub linket is És a legújabb fejlemény, hogy immár szakszolgálati engedélyem is van..:)

Friss topikok

  • Nógi: A táv-próbálkozásról nem olvashatunk semmit? (2009.06.10. 18:23) Reporvosi II
  • Phue Lee: @Vejko: Áhhh, az olyan véres, hogy nem is szívesen emlékszem rá... ;) (2009.04.16. 22:54) Reporvosi
  • Phue Lee: Jajaja! Tényleg úgy van, hogy a Pirat a jobb gép. Teljesen egyértelmű számomra is. Addig voltam me... (2008.12.28. 12:54) Szakszó előzmények
  • Marci: Heló kedves termik üldöző :) Olvastam az élményeidet teljesen véletlenül, mert igazából mást keres... (2008.11.27. 12:49) Termikeket üldözve
  • Trog_Air: Hm, azzal meg nem probaltad, hogy szembefordulsz vele (nem teljesen, csak ellene tartasz) ? :) (2008.07.29. 11:31) Oldalszél

2007.06.04. 10:39 Phue Lee

További csúsztatások :)

A címben szereplő "csúsztatás" nem valótlan tartalmat jelent :)

Június 3-n délután 5 körül értem ki, fél hatkor szálltam föl. Szép idő volt, sok gomoly felhő, és teljesen kereszt irányú szél.

 a 43 fölszállás során is csúsztatást gyakoroltunk. Északi irányba szálltam föl, majd a reptér fölött kellett csúsztatni előbb balra, aztán jobbra. Végül természetesen behelyezkedés és leszállás, több-kevesebb sikerrel. Magasan lebegtettem és nem voltam eléggé balra a jeltől. Íme mindez vizuálisan: 

Csúsztatás volt a 44. fölszállásom is, de az irány tartás balra elég gyöngén sikerült, alacsony volt a behelyezkedés és lebegtetés megint nem volt, de szerencsére ezen az oldalon nincsenek fóliák...:)

A 45 fölszállás sajnos nincs megörökítve. Csúsztatást gyakoroltam, most csak balra. Sokkal jobban ment az iránytartás, egy kicsit bizonytalankodtam a sebességgel, de a behelyezkedés és a leszállás is egész jól sikerült.

A 46. már letakart műszerfallal történt, sajnos ez sincs meg videón. Ez a letakart műszerfal elég félelmetesnek tűnt első hallásra, mert én rendszeresen leellenőrzöm a sebességet és a magasságot. Szerencsére nem olyan rémisztő a dolog, egy kicsit gyors volt és egy kicsit magas, de alapjában véve elment.

Kb. ugyanez mondható el a 47-ről is, azzal kiegészítve, hogy sikerült egy pár csúszást összehoznom, ráadásul a lebegtetést is hanyagoltam:

 

És végül egy bónusz track:

BT - szintén növendék - fölszállásra készülődik:

 

Legközelebb már dugóhúzó gyakorlat jön!

Azt beszéltük meg az oktatómmal, hogy megpróbáljuk termikből, úgyhogy remélem a hétvégén lesz jó termikes idő, hogy megrepülhessem a gyakorlatokat!

 

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://iskolakor.blog.hu/api/trackback/id/tr3393593

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: a 2018.04.13. 01:43:57

Common law cease and desist letter of copyright - feidesl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.